آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

شناسنامه سخت‌افزاری برای رایانه شما

برای هر کاربر رایانه ضروری است که با سخت‌افزار به‌کار رفته در رایانه خود آشنا باشد و از نوع، مشخصات و خصوصیات آن آگاهی داشته باشد. البته آگاهی از این اطلاعات برای کاربران مبتدی کار چندان ساده‌ای نیست. به همین دلیل این کاربران هنگام به‌روزرسانی نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری رایانه با مشکلاتی مواجه می‌شوند. به‌عنوان مثال فرض کنید قصد دارید ویندوز 7 را روی رایانه خود نصب کنید اما یکی از پیش‌نیازهای نصب این ویندوز داشتن حداقل میزان حافظه رم یک‌گیگابایت است. آیا حافظه رم رایانه شما یک گیگابایت است؟

‌ ‌

برای پی‌بردن به این نکته و آشنایی با دیگر جزئیات سخت‌افزارهای سیستم همچون پردازشگر، حافظه کارت تصویر و ... به شما پیشنهاد می‌کنیم که از نرم‌افزار ‌32 HWiNFO‌ کمک بگیرید.

این نرم‌افزار با اجرای بسیار ساده و بدون نیاز به نصب، قادر است اطلاعات بسیار کاملی از سخت‌افزارهای نصب شده روی رایانه را در اختیار شما قرار دهد.

پس اگر یک کاربر مبتدی هستید و می‌خواهید اطلاعات دقیقتری از سخت‌افزارهای رایانه‌تان کسب کنید یا حتی یک کاربر حرفه‌ای هستید و می‌خواهید برای تعمیر یا ارتقای رایانه دوستان و آشنایانتان آنها را راهنمایی کنید، می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید تا اطلاعاتی دقیق و کامل در اختیارتان قرار بگیرد.

http://www.hwinfo.com/download32.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد