آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

رفع اشکال قطع شدنهای متوالی و یا کاهش سرعت ناگهانی !

بیشتر افراد علاقه مند هستند سیستم انتظار یا Call Waiting را بر روی خطوط تلفن خود فعال کنند تا دوستشان هیچوقت پشت خط اشغال نمانده و بتوانند همزمان با دو نفر صحبت کنند اما این سرویس مفید برای آنانکه از همین خط جهت اتصال به اینترنت استفاده مینمایند دردسرهای فراوانی ایجاد میکند تا جائیکه توصیه میشود این دوستان سرویس یادشده را غیرفعال نمایند و .............



قابلیت Call Waiting برای کاربرانی مناسب است که زیاد با اینترنت سر و کار دارند و خط تلفن آنها معمولا مشغول است. با فعال کردن آن، هنگامی که کسی در موقع اتصال به اینترنت به شما زنگ بزند، به طور خودکار از شبکه قطع می شوید. 

البته دقت کنید که برای مودم های قدیمی این خصوصیات چندان خوب نیست و قطع شدن ناگهانی از شبکه ممکن است به آن آسیب برساند. همچنین خط تلفن شما باید خصوصیت Call Waiting داشته باشد تا این قابلیت به کار بیاید. 

برای فعال یا غیر فعال کردن آن، باید به پنجره Properties مودم خود سری بزنید. یا از طریق Control Panel و انتخاب شاخه مودم ها و یا از طریق راست کلیک روی آیکن اتصال به شبکه و انتخاب Properties مودم. پس از وارد شدن به این پنجره گزینه Enable Call Waiting را فعال کنید. 

بسیاری از مودم های داخلی قابلیت Call Waiting را ندارند و ممکن است کاربران آن که از خط تلفن های ویژه استفاده می کنند در هنگام کار با اینترنت دچار مشکل قطع شدن مکرر باشند. هنگام اتصال به اینترنت در چنین شرایطی، اگر کسی به شما زنگ بزند، در بعضی مودم ها این موضوع باعث قطع شدن اتصال به اینترنت و در بعضی مودم های دیگر باعث کند شدن سرعت انتقال اطلاعات می شود.

همچنین توصیه میشود هیچگاه از خروجی Phone جهت اتصال دستگاه تلفن به مودم استفاده نکنید , شما به هر حال حین کار با اینترنت قادر به استفاده از تلفن نیستید.

اتصال دستگاه تلفن به مودم بعضا میتواند باعث ایجاد اختلال در اتصال شما شده , سرعتتان را کند و یا با ایجاد DC های مکرر اعصابتان را خرد نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد