آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

یک روش ساده برای جلب بازدید کننده!

آیا به دنبال ابزاری رایگان برای برقراری روشی که بازدید کننده های دائم برای سایت خود داشته باشید می گردید ؟
چه سوال بیهوده ای پرسیدم! اینطور نیست ؟


آیا هرگز به این موضوع فکر کرده اید که یک مقاله پر محتوا از چند طریق برای سایت شما بازدید کننده می آورد ؟ یک مقاله خوب سرعت شما را در جذب بازدید کننده افزایش می دهد.
مجموعه ای از مقالات را در سایت خود ارائه کنید. این راهی است که ترافیک ماه ها و حتی سالهای متمادی برای سایت شما را تضمین می کند.
خیلی از بازاریابها، مقالات را برای استفاده به عنوان محتوای سایت خود و یا برای ارسال به مجلات الکترونیکی (eZines) استفاده می کنند.
همانند کوه یخ که بخش عمده آن پنهان است، عملکرد مقالات خوب برای جذب ترافیک، تنها بخشی از ارزش واقعی آنها است.
ارسال مقالات به مجلات الکترونیکی در مدت زمان کوتاهی ترافیک زیادی برای سایت شما ایجاد می کنند که البته این حجم ترافیک گذرا است و اگر ارسال به مجلات را کم کنید، ترافیک هم کم خواهد شد.
خوب، پس چه کنیم تا ترافیک بالا برای ماه ها و سالها توسط مقالات تضمین شود ؟ چهار روش زیر را پیشنهاد می کنم :

1- مقالات خود را برای لیستهای خبری (Announcement List) ارسال کنید. با این کار دو نشان زده اید چون هم مجلات الکترونیکی و هم صاحبان سایتها (Webmasters) در جستجوی مقالات رایگان هستند که در سایت خود قرار دهند.

2-مقالات خود را به سایتهائی که مختص ناشرین (Publisher) و صاحبان سایتها است ارسال کنید. من به این سایتها مقاله فرستادم و این موضوع را فراموش کرده بودم تا اینکه برایم نامه رسید که کسانی در حال استفاده از این مقالات هستند و این برایم جالب بود.

3-به صاحبان سایت که در ارتباط با نوع تجارت شما هستند پیشنهاد دهید که از مقالات شما بصورت رایگان در سایت خود استفاده کنند.

4-هر 10 تا 15 مقاله را در قالب یک کتاب الکترونیکی (eBook) تنظیم کنید، برایش یک نام انتخاب کنید و در سایت خود برای استفاده همگان قرار دهید و شاهد باشید که چطور کتاب شما در شبکه پخش خواهد شد.

تنها با انجام این مراحل، ترافیک لحظه ای سایت شما به ترافیک دایم و طولانی تبدیل خواهد شد. به خاطر داشته باشید که مقالاتی که دو یا سه سال قبل تولید شده اند هنوز برای کسانی که آنرا نخوانده اند تازگی دارد. سعی کنید یک سری مقالات منسجم (Campaign) ارائه کنید و ببینید که سایت شما با چه سرعتی محبوب خواهد شد.

منتظر چه هستید ؟ از همین امروز شروع کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد