آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

هفت نکته برای داشتن یک وبلاگ موفق

موضوع
اول تکلیف خودتان را روشن کنید. اگر وبلاگ را باری به هر جهت ثبت می کنید و نمیدانید چه میخواهید بنویسید، بهتر است اصلا این کار را نکنید. اول مشخص کنید که وبلاگتان در چه زمینه ای است. ترجیحا در زمینه تخصصی خودتان یادداشت بنویسید

.
اسم وبلاگ باید گویا باشد
حتما یک نام فارسی برای وبلاگتان انتخاب کنید. خواندن اسم های انگلیسی یا پینگیلیش مشکل است و در خاطر هم نمی ماند. از اسم خودتان هم استفاده نکنید. اسم های عمومی مثل فتوشاپ یا فلش یا اینترنت طرفداران بیشتری را جذب می کند. البته نام وبلاگ حتما باید با محتوای آن مربوط باشد.
در بخش توضیحات وبلاگ از عبارت های کامل و معنی دار استفاده کنید. اگر موضوع وبلاگتان تخصصی است، در کنار آن از موضوعات عمومی تری (که از آنها سر در می آورید) هم نام ببرید.
به روز رسانی
مهم ترین تفاوت وبلاگ با وب سایت پویائی آن می باشد. حتما و حتما وبلاگتان را در تاریخ های مشخص روزآمد(update) کنید. بهتراست در وبلاگتان مشخص کنید که هر چند روز یک بار روزآمد می شود. و در آن تاریخ ها حتما مطلب بنویسید حتی یک جمله. اگر قصد دارید مدتی مطلب ننویسید، حتما در آخرین یادداشت خود این موضوع را ذکر کنید. اگر بیننده ها یکی دوبار مراجعه کنند و مطلب جدیدی نبینند. دیگر مراجعه نخواهند کرد.
مطالب
هر از چندی مطلبی که شاید برای بیننده ها جذاب باشد بنویسید. هر بیننده اگر در اولین دیدار مطلب جالبی ببیند باز هم به وبلاگ شما سر خواهد زد. از تجربیات و خاطرات روزانه خود بنویسید.در مطالبتان دیگران را تحقیر نکنید. تاکید می کنم که نوشته هایتان کوتاه باشد(حد اکتر 10 الی 14 خط) چون حوصله خواننده سر می رود. از آن گذشته اکثر خواننده ها نمی خواهند هزینه اینترنت و تلفن را صرف خواندن مطالب طولانی کنند. مگر این که لازم باشد پیوستگی مطالب رعایت شود.
پیام ها
حتما به پیام هائی که برایتان می رسد جواب دهید. اگر فرستنده ایمیل خودش را نوشته به او ایمیل بزنید و اگر آدرس وبلاگش را گذاشته، از آن بازدید کنید وبرایش پیام بگذارید. به او نشان دهید که به نظرش احترام میگذارید. هرچه میتوانید در میان وبلاگی ها برای خود دوست پیدا کنید.
تبلیغ
هرجا که میتوانید وبلاگ خود را معرفی کنید. مهم ترین مکان(برای وبلاگ های پرشین بلاگ) لیس وبلاگ های پرشین بلاگ است. در همه لیست های وبلاگ( مثل بلاگ نما و پارسیک ) نام خود را ثبت کنید.در قالب وبلاگتان، در بخش کلمات کلیدی(keywords) هر کلمه ای را که به موضوع شما مربوط میشود بنویسید. حتی نام خودتان را. این باعث می شود موتور های جستجو مثل گوگل راحت شما را پیدا کنند.(اگر در این مورد سوال داشتید برای من پیام بگذارید). در موتور های جستجو وبلاگتان را معرفی کنید. با دوستانتان توافق کنید که لینک یکدیگر را در وبلاگ هایتان قرار دهید.
سرعت
یکی از نکاتی که بیننده را فراری می دهد، کندی وبلاگ است.برای این که وبلاگتان سریع باز شود. یک قالب ساده انتخاب کنید.(در پرشین بلاگ، قالب اولیه یا قالب بنفش رویائی مناسب هستند). حتی الامکان از تصویر استفاده نکنید. چون هر تصویر در وبلاگ باید از آدرس جداگانه ای داونلود شود و این کار را کند می کند. در صورت ضرورت از تصاویر کم حجم استفاده کنبد و آنها را به یک سایت مشخص منتقل کنید. این موضوع را در مبحث سنگین شدن وبلاگ ها توضیح داده ام. در تنظیمات وبلاگتان نمایش بیش از 10 یادداشت را انتخاب نکنید

نظرات 1 + ارسال نظر
ایران موزیک تو شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:27 ب.ظ http://iran-music2.mihanblog.com

بله کاملا درسته مطلب جالبی نوشته بودید

به وبلاگ من هم سر بزنید و موزیک های روز را دانلود کنید

اگر با تبادل لینک موافقی بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد