آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

مراقب باشید بابیلون(Babylon) جاسوس است

مگر می‌شود کامپیوتر داشته باشید و وارد اینترنت بشوید و یک دیکشنری همراهتان نباشد. کلید استارت را که بزنی یکی از آیکن هایی که خودنمایی میکند و خیلی وقت ها هم با اشاره کلید وسط موس خودش را ظاهر میکند نرم افزار بابیلون(Babylon) است.

یک نرم افزار با یک عالمه دیکشنری همه فن همه کاره. فقط کافی است این برنامه را با دیکشنری های مختلفی که در سایتش قرار داده است نصب کنید و حالا هر کلمه ای را به هر زبانی که می‌خواهید ترجمه کنید. اصلا سازندگان برنامه میگویند Babylon را فعال بگذار و با خیال راحت در اینترنت و در کامپیوترت گشت و گذار کن. از اینکه معنی کلمه ای را ندانی ترس نداشته باش. ما همه چیز را برای شما معنی میکنیم. جز جاسوسی، ما جاسوسی را معنی نمیکنیم بلکه عمل میکنیم.

صهیونیست ها از زمانی که اینترنت گسترش یافت و رایانه‌ها در گوشه اتاق همه خانه ها جاخوش کرد و آدم ها با آی دی ها و آی پی ها با هم ارتباط برقرار کردند به فکر کنترل جهان افتادند. آن ها فهمیدند تکنولوژی کار آن ها را برای تسلط بر جهان راحت کرده‌اند.شاید برای همین است که صهیونیست‌ها از طرفداران پروپا قرص شرکت های نرم افزاری هستند.

Babylon یکی از همان برنامه‌هاست. یکی از برنامه هایی که صهیونیست ها عاشقش هستند. اصلا این برنامه را ساخته اند تا همه دنیا از آن به خوبی استفاده کنند. بخصوص کشورهای عربی و آسیاسی. بخصوص جوانان همین کشور خودمان.

 

Babylon Ltd یک شرکت اسرائیلی زیر مجموعه کمپانی Formula است که در سال ۱۹۹۷ شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه “دیکشنری بابیلون” نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال ۲۰۰۱ این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه‌ی تجاری نمود.( البته در نظر داشته باشید هیچ کس این دیکشنری را نمی‌خرد ولی همه از آن استفاده میکنند. این از بذل و بخشش سرمایه دارهای صهیونیست است دیگر) این برنامه به خاطر ارائه دیکشنری‌های مختلفی به تمام زبان های زنده دنیا در مدت کوتاهی بین کاربران اینترنت جای خودش را باز کرد به عنوان یک شرکت آمریکایی معروف شد. تاجایی که بیش از ۳۰ میلیون کاربر رسمی و یک عالمه کاربر غیر رسمی پیدا کرد. ولی هیچکس به این فکر نکرد که این برنامه که حالا سلطان همیشه فعال رایانه هاست چه جاسوس قهاری است.

Babylon با برنامه کم حجمی که بطور مخفیانه با خود همراه دارد و بروی رایانه ها نصب می شود ، قادر است به راحتی اطلاعات و برنامه و اعداد و ارقام دستگاه و بسیاری از اطلاعات کاربر را ضبط کند و در هنگام اتصال به اینترنت برای مسیر اینترنتی مشخص شده در برنامه بفرستد. فرض کنید شما معاون وزیر یک کشور اسلامی هستید و اطلاعات بسیاری روی لپ تاپ خود دارید. حالا کافی است Babylon را روی سیستم خود داشته باشید و به اینترنت وصل شوید. این کار شما دقیقا مثل این است که شماره سازمان جاسوسی موساد را بگیرید و اطلاعات لازم آن‌ها را با رضایت کامل تحویل‌شان بدهید. البته حواستان باشد اطلاعات را غلط ندهید چون قبلا اطلاعات درست را Babylon برایشان ارسال کرده است.

اگر بگویم در چند سال اخیر شرکت های صهیونیستی اکثر شرکت های امنیتی جهان را در حوزه نرم افزارها خریده اند حتما تعجب میکنید. Firewall ها برنامه‌هایی هستند که رفت و آمد اطلاعات را بخصوص در مسیر اینترنت کنترل می‌کنند. مثل یک برج دیده بانی. البته کار آن‌ها شناسایی و از بین بردن ویروس‌های نامرد است، اما خرجی ندارد با تغییرات کوچکی در هسته برنامه کمی هم اطلاعات دسته اول از سیستم کاربر را هم چک کرده و به مرکز فرماندهی ارسال کند.

حتما زمان استفاده از اینترنت وقتیBabylon فعال است متوجه کندی اینترنت شده اید. فقط کافی است این برنامه را ببندید تا احساس کنید باریکه اینترنت دایال آپتان نفسی تازه کرد.

برنامه جاسوسی موجود در بابیلون کارکرد سی پی یو را به شدت تضعیف می کند و آنرا تحت فشار می گذارد تا سرانجام بتواند اطلاعات جمع آوری شده را از روی خطوط اینترنتی به سوی سازندگان خود ارسال کند .

موضوع جاسوسی بابیلون را اولین بار یک کارشناس برنامه نویسی و شبکه های اینترنتی افشا کرد. او میگوید که در هنگام تحقیق و کار بروی برنامه مترجم چند زبانه بابیلون متوجه مساله مشکوکی در این برنامه رایانه‌ای شده است .او میگوید: با تحقیق و موشکافی در برنامه و با بکار بردن یک فایر وال غیر صهیونیستی متوجه شدم که این برنامه اطلاعات پاکت های تی سی پی را به سروری با دامین منتهی به "سی او . آی ال"( دامنه های اینترنتی متعلق به اسرائیل) ارسال می کند . با علم به اینکه این دامنه (دومین) متعلق به سرورهای سایتهای اسرائیلی است ،اطمینان پیدا کردم که این یک شرکت یهودی با برنامه نویسان یهودی است که هر چند به امریکا یا کشوری دیگر مهاجرت کرده است اما سیاستهای صهیونیستی را دنبال می‌کند و در سیستم جاسوسی یهودیان اسرائیل بکار می‌رود .

بعدها با تحقیقات بیشتر این اطمینان آنقدر قوت گرفت که کارشناسان متوجه شدند بابیلون تنها برنامه‌ای نیست که نقش جاسوئس اسرائیل را بازی می‌کند . موساد همکاری بسیار نزدیکی با سایت اینترنتی یاهو داشته است و نرم افزارهای طراحی شده توسط این شرکت توسط سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی تحت کنترل قرار دارد و "یاهو مسنجر" از جمله این نرم افزارهای پیشرفته است که قابلیت جاسوسی دقیق برای موساد را دارا می‌باشد.بد نیست این را هم بدانید که سازمان‌های مقاومت فلسطین بارها از سوء استفاده اسرائیل از برنامه یاهو مسنجر هشدار داده و از مردم فلسطین خواسته است مراقب ارتباط‌های خود با این برنامه باشند.

در کنار این برنامه ها حتما میدانید که بزرگترین شرکت های سازنده گوشی های همراه زیر سیطره صهیونیست ها قرار دارند. تصور کنید یک گوشی نوکیا نقش یک جاسوس را برای اسرائیل ایفا کند. این چیزها فکر کردنش هم باعث ترش آدم میشود. حالا به این فکر کنید که هر آنچه را که شما حدس می‌زنید آن ها عملی می‌کنند. جاسوس‌های آن ها همه جا هست، حتی در رایانه های شما. مراقب باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد