آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

ثبت وبلاگ یا وبسایت در گوگل

می خای بدونی چطور می تونی ساتتو تو موتور های جستجو ثبت کنی بعدش هم با یه ترفند که خودم دارم بیاریش تو صفحه اول گوگل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب ابتدا می خام روش اولو یادتون بدم بعدش هم بیامو (اگه استقبال شد) روش بعدی( یعنی بردن وبلاگ یا سایت رو تو صفحه اول گوگول )

برا اینکار شما باید یه کم قسمت کد وبلاگتونو دستکاری کنید برا این کار (من روش تو بلاگ اسکای یاد میدم) اول وارد یوزرتون می شین بعدش هم می رین و ویرایش قالب ها رو انتخاب می کنید

بعد از چند ثانیه یا چند دقیقه ( بسته به سرعت اینترنتون ) یه صفحه باز می شه در پنجره بالایی می بینید یه کم چرت و پرت نوشته ( برا اونایی که چیزی از html) سر در نمیارن و یا یک صفحه پر تگ یا همون کدهای html ( برا اونایی که از html) سر در میارن می بینید !!!! اصلا  به من چه بریم سر اصل مطلب

این تگ ها رو که می نوسم ( در ادامه میاد ) رو تو بعد از تگ< head> کپی کنید و بسته به وبسایت یا وبلاگتون تغییرش بدین تگهایی که تو وبلاگ منه اگه نیگاه کنید از قسمت

view source

به این صورته
<META NAME="Description" CONTENT="موزیک, کتاب رایگان,دانلود,اموزش, دعوتنامه جیمیل, شعر،ترفند ،هک ،کرک،کیجن،">
<META NAME="Keywords" CONTENT=" , موزیک, کتاب رایگان,دانلود,اموزش, دعوتنامه جیمیل, شعر،هک،کرک،کیجن،خوشکل،پسر،،عشق،ترفند،">

که به جای نوشته های اولی یعنی بعد از description توضیحی در مورد وبلاگتون بنویسید و در قسمت keyword به جای نوشته های من یک چرت و پرت هایی در مورد وبلاگتون بنویسید و اونا رو با استفاده از ویرگول یا همون کاما از هم جدا کنید بعدش برید و بعد از تگ<head> اونا رو قرار بدین خوب بعد از یکی دو هفته سایتون توسط گوگل شناخته می شه

حالا اینو نوشتم

اگه مورد استقبال قرار گرفت یعنی اگه دیدم نظرات از طرف دوستان وبلاگ دار زیاد رسیده طریقه بردن وبلاگتونو به صفحه اول گوگول می گم که کاملا توسط خودم این ترفند پیدا شده و کاملا موثر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد