آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

روش حذف ویروس Jeefo چگونه است؟

روش حذف ویروس Jeefo چگونه است؟
 
ویروسی که شما نام بردید W32.Jeefo.A است. یک ویروس قدیمی و مربوط به اواسط سال 2006 است. جزء خطرناک ترین ویروس هایی است که در ایران به سرعت منتشر شد و شاید یکی از دلایل مهم آن باز شدن ایمیل های نا آشنا و همچنین سایت های آلوده توسط کاربران بود.
دلیل خطرناک بودن آن این است که بسیار بی سر و صدا و بدون جلب توجه کاربر ، شروع به آلوده نمودن فایل های EXE می کند و وقتی شما آنتی ویروسی بر روی سیستم نصب می کنید فایل های EXE شما که فایل های Setup یا اجرایی برنامه ها و بازی ها هستند را ویروس تلقی کرده و ناتوان در درمان آن هاست و در نتیجه آن ها را پاک می کند. وقتی هم فایل EXE یک برنامه یا بازی موجود نباشد اجرا شدن آن محال است.
بسیار پیش آمده است که Internet Explorer را نیز از کار انداخته است چرا که آن نیز مانند سایر نرم افزار ها برای اجرا به یک فایل EXE متوسل است.
علیرغم گذشت نزدیک به دو سال از تولد این ویروس هنوز شاهد آلوده شدن صد ها سیستم کامپیوتری در ایران هستیم که البته پادزهر آن نیز ساخته شده است. نرم افزاری کم حجم با قدرت بسیار خوب. این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود کنید. پس از دانلود آن را اجرا و سپس دکمه Accept را بزنید. با فشردن دکمه Start Scan جستجو برای یافتن این ویروس در سیستم شما آغاز خواهد شد.
توجه کنید حتماً از یک آنتی ویروس قوی برای جلوگیری از به وقوع پیوستن چنین خطرات احتمالی استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد