آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

انواع گوشی های موبایل نوکیا

انواع گوشی های موبایل  نوکیا

ادامه مطلب ...

آپلود سنتر مجانی

آپلود سنتر مجانی  

می توانید فایلهای خود را در این دو اپلود سنتر قرار دهید :  

 

http://www.333.ir 

 

http://up.iranblog.com

بهینه سازی و تمیز کردن قطعات کامپیوتر

مطمئنأ حفاظت از اجزای داخلی و خارجی کامپیوتر امر ضروری و اجتناب ناپذیری است. پاکیزگی اجزا نیز یکی از همین امور حفاظتی است. عدم دانستن چگونگی نظافت اجزای کامپیوتر ممکن است خسارت چشمگیری را به آنها وارد کند. اکنون قصد داریم تا برای شما روش های بهینه سازی و تمیزکاری کامپیوتر را برای تک تک اجزای آن شرح دهیم. مطمئن باشید با دانستن و عمل کردن به این ترفندها تا حد بسیار زیادی طول عمر این قطعات را بالا خواهید برد. ادامه مطلب ...

آشنایی با رجیستری ویندوز

یک درخت را در نظر بگیرید که از ریشه - تنه - شاخه - برگ - گل - ... تشکیل شده است یعنی از اگر از ریشه شروع کنیم و همین طور جلو بریم به برگها یا گلها میرسیم ، ریجستری در ویندوز هم یک ساختار درختی دارد ، البته در نگاه اول ممکنه برای شما عجیب و غیر قابل فهم باشد ،اما windows Explorer را در ویندوز در نظر بگیرید که از My Computer شروع شده بعد به درایوها میرسیم بعد شاخه ها یعد زیر شاخه ها .... تا نهایتا به فایلها میرسیم ساختار ریجستری نیزدقیقا چنین ساختاری را دارد.

ادامه مطلب ...

لینوکس با ویندوز چه تفاوتی دارد؟



یکی از نخستین سوالاتی که در ذهن هر کاربری که به تازگی نام گنو/لینوکس به گوشش خورده است، مطرح می‌شود، این است که خوب گنو/لینوکس چه تفاوتی با ویندوز دارد؟ من در این مقاله قصد دارم بدون اینکه وارد مسائل خیلی فنی شوم، به طور اجمالی این موضوع را تشریح کنم.

ادامه مطلب ...